Ти можеш дозволити собі бути поганим командним гравцем, тільки якщо запускаєш власний бізнес чи працюєш на фрілансі. Усередині ж команди ніхто не хоче мати людину, не здатну взаємодіяти з іншими. І знову ж таки — робити це слід ефективно. Якщо спільна робота не дає результату, можливо, хтось із вас погано працює з іншими.
Щоб заздалегідь побачити твій стиль роботи в колективі, на співбесідах запитують: що ти зробиш у такій-то гіпотетичній ситуації? Мої студенти з першого дня ж працюють у командах, потім ці групи між собою перемішуються і кожен може побути лідером та побачити свою роботу в іншому колективі. Після цього я надаю фідбек, як покращити конкретний скіл, який і став причиною поганої командної гри.
Важливо розмежувати, кого ми вважаємо командою. По-перше, це інші дизайнери, які з нами тісно працюють; по-друге, решта працівників з різних сфер, серед яких — розробники, продакт оунери, аналітики тощо. Головним для вашого успіху є пам'ятати: кожен тут працює над єдиною метою. Якщо у команді стаються протиріччя і обоє дизайнерів приходять з різними ідеями, варто спробувати не довести одне одному правоту, а подумати, як ці ідеї поєднати та, можливо, створити третю, зовсім нову пропозицію. Досягти цього непросто, але можна, якщо постійно відстежувати свої дії та результати й аналізувати їх.