«Ці три місяці спочатку були складними і незрозумілими, а потім просто дуже складними», — Юля Єфанова, падаван першого випуску UXA.
Оптимізація інтерфейсів
Студіомат і Франшизомат створюються з конкретною егоїстичною метою — потрібно, щоб студії виконували свою роботу максимально швидко, а власник франшизи миттєво дізнавався про корисні і погані інсайти (щоб розповсюдити їх на інших учасників або провести роботу над помилками).
Коли команди доопрацювали інтерактивні прототипи інтерфейсу до необхідного просмаження, прийшов час оптимізувати їх, щоб всі операції виконувалися швидко і дешево. Для цього студенти провели декілька сесій операційного тестування, яке допомогло прискорити більшість сценаріїв роботи з продуктом на 200-300%.